« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) انجام شد ؛
معاون اول رئیس‌جمهور به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین (ع) با حضور در منزل خانواده شهید سرایداران، جویای احوال آرتین فرزند خردسال خانواده این شهید شد و در جریان فرآیند درمان او در حادثه تروریستی شاهچراغ قرار گرفت.
منبع: فارس

فیلم | دیدار معاون اول رئیس‌جمهور  با خانواده «آرتین»

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور ظهر امروز (پنجشنبه 5 بهمن‌ماه) به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) در بازدیدی جویای احوال آرتین سرایداران و خانواده وی شد.

معاون اول رئیس‌جمهور در این دیدار و گفت‌وگوی صمیمی با خانواده شهید سرایداران (خواهر آرتین و داماد خانواده سرایداران) و آرتین که خود مجروح حادثه تروریستی شاهچراغ است، گفت: دولت خود را موظف به پیگیری موضوعات و حل مشکلات خانواده شهدا می‌داند چرا که برکت این کشور شهدای عزیز و خانواده‌های صبور آنان هستند.

مخبر به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر با حضور در منزل خانواده شهید سرایداران، ضمن تبریک و تهنیت روز پدر جویای احوال آرتین فرزند خردسال خانواده این شهید نیز شد و در جریان فرآیند درمان دست او در آن حادثه تروریستی مجروح شده، قرار گرفت.

آرتین سرایدارن از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ در شیراز است که پدر، مادر و برادر خود را دست داد.

معاون اول رئیس‌جمهور در این دیدار تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره خود را وام‌دار خانواده شهدا می‌داند و مجموعه دولت از هیچ خدمتی برای حل مشکلات آن‌ها فروگذار نخواده کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: